Bland blommor och bin


 
 
Igår drog jag ännu en gång ut min lillebror Anton i trädgården och fotade bland alla fina blommor och tusentals surrande bin. Älskar det underbara vädret ute, sommaren är verkligen på väg nu! Jag tycker alltid det är mycket roligare att fota när det är sommar och alla fina färger ute. Så nu blir det massor bilder framöver. 
 
I lördags var jag och två av mina bästa vänner och fotade tillsammans med Lina Flodins, som driver den populära fotobloggen linafoto.se, in och läs och se alla fantastiska bilder hon tar! Hon och en av hennes vänner som också är modell annordnade en fototräff när det var och hälsade på här i Göteborg, där fick vi tips och fick även fota 4 olika modeller i statsmiljö, superkul! Bilder från det kommer inom kort!
 
 

Kommentarer:

1 isabelle:

skriven

så galet fina bilder!!! du får visa mig hur du redigerar dem! ^^

Svar: Taack fina du!! Det ska jag göra ;)
Fredrik Karlsson

Kommentera här: