Vatten

 
 
Fotograf - Mathilda Holm
 
Jag tycker om att blanda in vatten när jag fotar. Om jag inte minns fel har jag flera självporträtt där jag har blött ner mig innan. Ska leta fram dem så ni får se. Jag va med mina två bästa vänner när dessa bilder togs, av en av tjejerna. Jag fotade också dem men de bilderna blev inte så jättelyckade. Ska kolla igenom dom en gång till å se om det finns några som är redigeringsbara. Det va i alla fal roligt att spruta som i ansiktet med vattensprutan, det tyckte såklart Mathilda också var kul när de blev min tur att fotas. 
 
Min fotoinspiration håller på att komma tillbaka mer och mer. En sak som jag märkt hjälper till är att kolla igenom gamla bilder för då minns jag hur inspirerad och motiverad jag va då. Jag vill verkligen komma igång med fotograferandet igen, speciellt eftersom det inte händer så mycket i skolan at the moment så det skulle vara skönt att ha något att göra när man kommer hem istället för att lägga sig i soffan.
 

Kommentera här: