Land nummer 15

 
Jag har inte bloggat på ett tag för att dels va min kamera hemma hos en kompis för jag va ute på cykel/fototur och sen cyklade jag hem till henne, sov där och lämnade kameran. Dels så har det hänt lite tråkiga grejer i mitt liv som gjort att jag inte varit sugen på att fota eller blogga. Och nu när suget börjar komma tillbaka igen så ska jag åka iväg så det blir nog inget bloggande på ytterligare en vecka, men efter det mina vänner så kommer det massa bilder från den vackra staden Prag. För dit ska jag åka imorgon bitti. Såklart åker kameran med dit som den även gjort till London och Rom. Jag har massa bilder på lager från tidigare resor som jag slänger upp någon gån också, kanske när jag är i Prag. Vi får se vad jag har att blogga med från min skoldator utan photoshop.. 
 
Nej men nu ska jag packa vidare och drömma om min resa till det femtonde landet jag besöker, här är de 14 tidigare länderna jag varit i.
 
 

Kommentarer:

1 Fotograf Maria Carlsson:

skriven

14 länder, wow. Kan inte vara annat än avundsjuk. Jättefina bilder!

Svar: Ja det har blivit några länder genom åren ;) tack så mycket! :D
Fredrik Karlsson

Kommentera här: