Branäs I

 
 
Jag bestämde mig för att göra två inlägg om Branäs efter att jag redigerade dom här bilderna för jag tycker om dessa extra bra och dom sticker ut från resten. Som ni ser så hade vi verkligen strålande väder under resan, solen lös och en av kvällarna snöade det jättemysigt. Jag tog inte så många bilder under resan. Dels för att jag åkte skidor och umgicks istället och dels för att jag, dagen jag tänkte fota som mest, inte hade något batteri i kameran... Jag hade glömt stänga av den kvällen innan så båda batteriet och batterigreppet var helt tomt. Men jag hade kameran med mig ut på söndagen och fotade bland annat dessa två bilder. Jag gillar kontrasterna i bilden till vänster. Både kontrasterna mellan färg och vitt, men också kontrasten mellan svart och vitt som det hårda ljuset ger i den pistade snön. Den högra gillar jag för att bilden är så härlig och att den får mig att tänka tillbaka på en underbar helg med fina vänner och härlig skidåkning.

Kommentera här: