Hemsedal -13

 
 
 
Och imon bär det av för Branäs -14
Jag har taggat för den här resan så länge, taggade som mest när allt va kaos i skolan dock och nu har det lugnat ner sig. On top of that så krockarresan nu med en annan grej som jag längtar till jättemycket men jag får skjuta upp den helt enkelt. Ändå ska det bli jättekul att åka till Branäs för att åka skidor, hänga med gött folk, mysa i stugan och fotografera. När jag va i Hemsedal förra våren så hade jag med mig kameran och fotade när mina kompisar gjorde hopp i parken. I år hoppas jag det blir mer fina bilder på naturen omkring där vi bor och lite kreativa och lekfulla bilder. Josefin ska också med upp och hon packar ju såklart med sig fotoväskan. Det här är första gången vi kommer fota tillsammans så det ska bli spännande att se hur vi kan utmana varandra och utvecklas tillsammans!
 

Kommentarer:

1 Mie:

skriven

Gud vad coola bilder!

Svar: Tack så mycket! Ska försöka fota några liknande (men bättre) här i branäs :)
Fredrik Karlsson

Kommentera här: